אחסון קלטות גיבוי וכוננים קשיחים

אחסון קלטות גיבוי, מדיה דיגיטאלית וכוננים קשיחים בחדר חסין אש

העידן הדיגיטלי הוליד אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והשמירה על הנתונים העסקיים. מרבית הרעיונות, מאגרי המידע והסודות המסחריים שמורים באמצעים דיגיטליים (החל מקלטות גיבוי וכלה בכוננים קשיחים) – וכדי להגן עליהם בצורה המיטבית יש צורך בכלים מתקדמים וביכולות שלא נדרשו קודם לכן.

כמי שמלווה את לקוחותיה זה למעלה משלושה עשורים, הארכיברים הייתה עדה לשינויים שחלו בתחום לאורך השנים, ובעיקר בעשור האחרון – שנות המהפכה הדיגיטלית. מתקני החברה הותאמו לסטנדרטים הגבוהים ולדרישות המחמירות, ולמעשה הפכה החברה למובילה ולחלוצה גם בתחום האחסון הדיגיטלי.

בין השאר מציעה החברה:

אחסון המידע הדיגיטלי שלכם בחדרים חסיני אש מגן עליכם מפני המשבר שכל ארגון חושש ממנו: אובדן המידע. הוא מאפשר לכם להתנהל ללא דאגות ומבטיח רציפות תפקודית במקרה של אסון פיזי (שריפה, הצפה) או אסון וירטואלי (פריצה למחשבי החברה או קריסת המערכות).

שמרו על המידע העסקי שלכם – דברו אתנו!
טל'  
03-7207750 //  דוא"ל mayas@archiv.co.il

למה לבחור בנו?

שאלה מצויינת. אבל בטרם נענה עליה, נערוך ברשותכם סקירה קצרה על הנעשה בשוק הארכיב והגניזה בארץ. כפי שכבר ציינו קודם, שוק הארכיב והגניזה פרוץ למדי, אין אכיפה חד משמעית בתחום וכל בעל עסק הישר בעיניו יעשה. כתוצאה מכך, מבנים רבים אינם מתאימים לאיחסון (לחלקם צווי פינוי), מערכות המידוף אינן תקניות, מערכות מיגון האש בלתי ראויות, אמצעי האבטחה מינימליים ולחלקם אין אף רישיון עסק.

המידע העסקי שלכם הוא הכוח המניע את הארגון. הוא המקור לכל פעילות, הבסיס לכל החלטה והגורם המחבר ביניכם לבין לקוחותיכם. הוא חייב להיות תמיד שמור, מוגן, בטוח וזמין – וזה בדיוק מה שחברת הארכיברים מציעה לכם ולארגונכם:

100% הגנה

בשוק פרוץ יחסית, שבו אין דרישות רגולטוריות או אכיפה חד-משמעית, אין תחליף לחברה ותיקה, מנוסה, העומדת בכל התקנים. כל המידע של לקוחותינו מרוכז במתחם שמור ומאובטח, העובר בדיקות תקופתיות קבועות במגוון היבטים, וביניהם: עומס מרבי של הרצפה והמידוף עמידות המידוף והמבנה במקרה של רעידת אדמה מהירות כיבוי, הפעלת ספרינקלרים והפעלת מערכות האוורור במקרה של שריפה הפעלת גנרטורים ומערכות חלופיות במקרה של הפסקת חשמל רמת הבידוד והקירוי הנדרשים למניעת חדירה של לחות, לכלוך ומזיקים אבטחה פיזית, לרבות מהירות התגובה של גורמי הביטחון

חדשנות טכנולוגית

לצד המבנים הייעודיים ומתקני המידוף התקניים מציגה החברה גם מערכות טכנולוגיות ודיגיטליות חדשניות, כאלו המתאימות את הפתרונות לצרכים של המאה ה-21 ומאפשרות ללקוחות ליהנות מגישה מאובטחת למידע באמצעות אתר אינטרנט נוח וידידותי למשתמש. במסגרת זאת מציעה חברת הארכיברים המשכיות עסקית והתאוששות מלאה ממקרי אסון: גיבוי לשרתי החברה ולמאגר הנתונים המרכזי, ארכיב דיגיטלי ושירותי שחזור מידע – והכול תוך הקפדה על מדיניות אבטחת מידע מחמירה העומדת בתקנים בין-לאומיים.


המשאב האנושי

מאחורי כל האמצעים הטכנולוגיים עומדת נבחרת ותיקה של אנשי מידע, מומחי מחשוב, ארכיברים ועוד. לכולם מכנה משותף אחד: מקצועיות, מסירות ואכפתיות. לכל אנשי המקצוע של החברה רקע וניסיון עשיר בתחום התמחותם, ובנוסף הם עוברים הכשרות נוספות במסגרת עבודתם. החיבור האנושי בא לידי ביטוי לא רק באופן העבודה של צוותי החברה, אלא גם בקשר הישיר והרציף עם לקוחותיה. מחלקת השירות פועלת במסירות כדי שאתם, הלקוחות, תהיו תמיד בעניינים ותדעו שיש לכם על מי לסמוך – ולמעלה משלושה עשורים של תוצאות ושל עוד ועוד לקוחות נאמנים פשוט מדברים בעד עצמם.